Program wydarzeń stacjonarnych
Poniedziałek 13 Maja – Szczecin
PCM Leader. Redukcja stresu i odporność lidera - Anna Grygorcewicz, PCC ICF
W dynamicznym i pełnym wyzwań świecie potrzebni są liderzy, którzy charakteryzują się odpornością na sytuacje stresowe. Nauka oraz możliwości rozwojowe dostarczają nowego podejścia opartego o: well-being, dbanie o siebie, wzmacnianie współpracy, dzielenie się wyzwaniami i codzienny feedback z zespołem. To bardzo ważne aspekty. Jednak, żeby zadziałały lider potrzebuje poznać swoje mechanizmy stresu. Inaczej, nieświadomie będzie sabotował umiejętność wypoczynku, naładowania baterii, a jego zaproszenia do współpracy i feeback będą nieskuteczne.
Taką właśnie wiedzę o sobie dostarcza badanie Process Communication Model® dr Taibiego Kahlera, amerykańskiego psychologa klinicznego, z dedykowanym dla liderów raportem PCM Leader. Dzięki niemu managerowie, przedsiębiorcy i osoby mierzące się z dużą ilością wyzwań mogą poznać swoje największe atuty, ale również swój mechanizm stresu oraz ślepe punkty w zarządzaniu. Co dalej? Zaspokajanie właściwych potrzeb psychologicznych opisanych w raporcie. I dzięki temu skutecznie, bo już poza swoim mechanizmem blokującego stresu, pełnienie roli lidera, który zarządza z większą skutecznością i lekkością dla siebie. Łatwiej rozpoznaje konflikty, rozumie swoje reakcje, motywuje zamiast podcinać skrzydła sobie i innym. Z pomocą coacha droga do redukcji stresu i odporności psychicznej staje się lekka, ciekawa i przede wszystkim skuteczna.
Na warsztacie poznasz PCM bliżej oraz autentyczną historię lidera, który przeszedł taką drogę.
Anna Grygorcewicz, PCC ICF
Konsultantka zarządów i organizacji, trenerka oraz coach liderów i zespołów z 20-letnim doświadczeniem. Od 10 lat prowadzi firmę DCC Grygorcewicz Development Consulting
Coaching. Praktyk Analizy Transakcyjnej w organizacjach. Pomaga liderom rozpoznać i wyeliminować objawy stresu oraz przeciążenia pracą. Uczy jak usuwać dysfunkcje, zdrowo rozwijać organizację, współpracować z zespołem i odnaleźć przyjemność z pracy szefa. Rozwija kompetencje przywódcze i uczy zarządzania kadrę kierowniczą, szkoli trenerów i coachów.
Uprawnienia: Coach PCC ICF, Coach Zespołowy TCI/ AT, Trenerka Biznesu, Trenerka i Partnerka FRIS, Trenerka i Coach PCM oraz FinxS Sales Assessment, Asesorka ACDC, Praktyk Points of YOU, Mediatorka, Konsultantka przyszłości Advisio.
MIEJSCE: ZPSB ul. Żołnierska 53 Szczecin sala 107
14.00 – 16.00
Coaching w Biznesie. Strategiczne podejście - Sylwia Piątek ACC ICF
Warsztat “Coaching w biznesie: Strategiczne podejście” skupia się na wykorzystaniu coachingu jako narzędzia do osiągania celów strategicznych w organizacji. Podczas warsztatu uczestnicy będą mieli okazję zdobyć wiedzę na temat roli coachingu w biznesie oraz dowiedzieć się, jakie narzędzia coachingowe można wykorzystać, aby efektywnie wspierać rozwój organizacji.
Punkty omawiane podczas warsztatu
1. Wprowadzenie modelu outcome w biznesie i jego korzyści dla organizacji.
2. Budowanie relacji coacha-coachee w kontekście biznesowym.
3. Wykorzystanie coachingu do wsparcia planowania i osiągania celu
4. Planowanie i monitorowanie/ analizowanie postępów w celu realizacji celów strategicznych.
Narzędzia coachingowe, które mogą być wykorzystane podczas warsztatu, to między innymi:
1. Skuteczne techniki komunikacji, takie jak aktywne słuchanie, zadawanie pytań otwartych i wyrażanie empatii.
2. Narzędzia do identyfikacji celów i potrzeb rozwojowych, takie jak SWOT analiza, SMART cele i plan rozwoju.
3. Model GROW (Goal, Reality, Options, Will) do wspierania procesu ustalania celów i planowania działań.
4. Feedback 360 stopni, aby ocenić kompetencje oraz wsparcie w rozwoju umiejętności.
Warsztat “Coaching w biznesie: Strategiczne podejście” stanowi doskonałą okazję dla zainteresowanych rozwijaniem umiejętności coachingowych i wykorzystaniem ich w celu osiągnięcia sukcesów organizacyjnych.
Sylwia Piątek, ACC ICF
jej misją jest wspieranie przedsiębiorców i osób prywatnych w osiąganiu ich maksymalnego potencjału. Jest pomysłodawczynią, współtwórcą i wydawcą książki „(Nie)gotowi na sukces”, która zdobyła uznanie w mediach i wśród czytelników. Jako ekspert w dziedzinie rozwoju i strategii biznesu wierzy, że do osiągnięcia sukcesu na wszystkich płaszczyznach życia konieczna jest praca nad samym sobą – bo gdy rozwiążemy problemy w nas samych, wszystko inne również zaczyna się układać.
MIEJSCE: ZPSB ul. Żołnierska 53 Szczecin sala 107
16.30 – 18.30
„Sztuka konstruktywnego dialogu” - Julija Slaby
Słowo “dialog” ma swoje korzenie w greckim “dia logos”, co dosłownie oznacza “przepływ treści”. To sugeruje, że rozmowa to nie tylko mówienie, ale przede wszystkim aktywne słuchanie drugiej strony i otwarcie na to, co ma do powiedzenia. Zapraszam Cię na warsztat “Sztuka konstruktywnego dialogu”, gdzie wspólnie eksplorujemy skuteczne techniki dialogu oraz jego znaczenie w kontekście zarządzania biznesem, pracą zespołową i rozwojem kariery.
Razem zbadamy czynniki wspierające nas w prowadzeniu dialogu oraz te, które mogą hamować swobodną wymianę informacji. Przyjrzymy się zagadnieniom udzielania informacji zwrotnej, rozwiązywaniu konfliktów, budowanie relacji. Warsztat będzie prowadzony metodą Points of You® przy użyciu najnowszego narzędzia twórców Points of You®- „Speak Up”.
Julija Slaby
Terapeutka Gestalt w trakcie akredytacji (Instytut Gestalt Kraków), międzynarodowy Coach Transformacji oraz Facylitator na poziomie Lead Master światowej metody Points of You® opartej na nurcie fototerapii, założycielka Points of You® Polska.
Od 2013 roku wprowadza i rozwija metodę Points of You®, stworzyła społeczność Points of You® w Polsce, wprowadziła pracę z fotografią w warsztat terapeutów, coachów i trenerów rozwoju osobistego. Prowadziła certyfikacje metody Points of You® w USA, Azji i Europie. Jest twórczynią programów rozwojowych oraz retreatów, które cieszą się dużym powodzeniem na różnych kontynentach.
MIEJSCE: ZPSB ul. Żołnierska 53 Szczecin sala 107
19.00 – 21.00
UWAGA! Nie wystawiamy zaświadczeń dla uczestników za udział w webinarach w ramach International Coaching Week
DO ZOBACZENIA!