Często zadawane pytania – MKiTC

Tu znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

1.Kto będzie uczestniczyć w konferencji?

Konferencja kierowana jest do coachów, przedstawicieli biznesu i HR, którym bliskie jest coachingów kultura organizacyjna, czy styl zarządzania. Skorzystają także osoby zainteresowane rozwojem osobistym, studenci i absolwenci coachingu, psychologii, socjologii i kierunków pokrewnych.

Wszyscy ci, którzy chcą ubiegać się lub odnowić akredytację ICF podczas konferencji będą mogli uzyskać niezbędne punkty CCE. Dodatkowo, w konferencji uczestniczyć będzie około 50 Liderów ICF z całego świata.

2. Czy konferencja jest bezpłatna?

Bezpłatny wstęp obowiązuje tylko do części wystawienniczej, czyli EXPO, gdzie będzie można zapoznać się z ofertą szkół coachingowych, firm świadczących usługi dla biznesu i dla coachów.

Natomiast, żeby uczestniczyć w wystąpieniach  prelegentów z zagranicy, czy warsztatach  polskich ekspertów, należy wykupić bilet na stronie:

https://konferencjaicf.evenea.pl/

3. Gdzie można kupić bilet?

https://konferencjaicf.evenea.pl/

4. Gdzie nocować w Warszawie?

W cenie biletu nie jest uwzględniony żaden nocleg, więc warto o to zadbać z odpowiednim wyprzedzeniem.

Miejsce, w którym będzie się odbywać konferencja, czyli Pałac Kultury i Nauki w Warszawie  jest położony w samym centrum Warszawy (Plac Defilad 1).  To oznacza, że oferta noclegowa w okolicy jest bardzo szeroka.

 5. Czy będą posiłki podczas konferencji?

W cenie biletu nie są uwzględnione posiłki. Każdy uczestnik powinien zadbać o swoje wyżywienie we własnym zakresie.

W samym Pałacu Kultury i Nauki, jak i w pobliżu znajduje się wiele restauracji i barów.

Zachęcamy do skorzystania z następujących stron internetowych:

https://www.zomato.com/pl/warszawa/restauracje/near/dworzec-centralny

https://pl.tripadvisor.com/RestaurantsNear-g274856-d2235946-Zlote_Tarasy-Warsaw_Mazovia_Province_Central_Poland.html

6. Czy otrzymam fakturę VAT?

Będziemy wystawiali fakturę najpóźniej do końca miesiąca, w którym nastąpiła płatność (czyli w większości przypadków będzie to 28 luty). Po wystawieniu prześlemy ją na adres e-mailowy uczestnika konferencji. Bardzo prosimy o podanie szczegółowych danych do faktury w formularzu zgłoszeniowym.

7. Gdzie zaparkować samochód?

Parking usytuowany wokół gmachu PKiN posiada około 1300 miejsc parkingowych dla samochodów osobowych. Ponadto, na terenie parkingu znajdują się dwie płyty autokarowe z możliwością pomieszczenia kilkudziesięciu autobusów. Parking posiada status parkingu dozorowanego niestrzeżonego. Parkować można przez całą dobę, także w niedziele i święta. Do dyspozycji korzystających z parkingu jest 9 kas automatycznych usytuowanych wokół Pałacu Kultury i Nauki oraz jedna w holu głównym PKiN.Można też skorzystać z informacji parkingowej: https://www.parkcloud.com/pl-PL/s/Warsaw/52.23,21.012?from=201703210900&to=201703211800&type=C&within=5K

8. Gdzie odbywa się konferencja?

Opis lokalizacji:Na lokalizację konferencji i tarów coachingowych wybraliśmy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, ponieważ dysponuje dużym parkingiem, jest blisko Dworca Centralnego oraz bazy noclegowo-gastronomicznej.Sprawdź informacje o PKiN: http://www.pkin.pl/strefa-turysty-ciekawostki

Dlaczego warto być na International Coaching EXPO & Conference?

  1. Przystępna cena dzięki dofinansowaniu ICF Global.
  2. 10 uznanych prelegentów z całego świata (m.in. z USA, Kanady, Holandii, czy Indii i Francji)
  3. 30 coachów-ekspertów z Polski specjalizujących się w różnorodnej tematyce
  4.  3 tematy przewodnie: rozwój biznesu, rozwój coacha, rozwój osobisty
  5. 2-dniowe Targi EXPO, podczas których w jednym miejscu sprawdzisz ofertę ponad 30 wystawców
  6. 3 rodzaje biletów w zależności od potrzeb: Przyjazny, Gwarantowany, Paszport ICF-CCEU
  7. Możliwość uzyskania min. 8 pkt CCE, potrzebnych do uzyskania lub odnowienia akredytacji ICF
  8. Dla chętnych uroczysta kolacja z prelegentami, wystawcami, zaproszonymi gośćmi, Zarządem ICF Polska oraz przedstawicielami innych partnerskich organizacji coachingowych (dodatkowo płatna)
  9. Udział w losowaniu wielu ciekawych nagród, w tym nagrody głównej.
  10. Udział w dyskusji o przyszłości coachingu przy okazji panelu z zaproszonymi gośćmi: Hilary Oliver (Wielka Brytania),  Leda Turai-Petrauskiene (Litwa), Magda Mook (USA), Paweł Sopkowski Prezes Zarządu CoachWise S.A. Coach PCC, Mirosława Huflejt-Łukasik Członek Prezydium Izby Coachingu.

 

Kto jest organizatorem konferencji?

Oficjalnym organizatorem Międzynarodowej Konferencji i Targów Coachingu jest International Coach Federation Poland.

 

Dyrektor Konferencji:

  • strategia, logistyka, sprzedaż – Artur Michalski – Prezes ICF Polska, Coach ACC

Dyrektor Programu:

  • koncepcja, koordynacja – Weronika Bryła-Booth – Członek Zarządu ICF Polska, Członek Komitetu Nauki i Akredytacji, Coach ACC

Grupa programowa:

  • planowanie i organizacja procesów programowych, komunikacja

Dorota Trzmielewska – Członek  Zarządu IC Polska, Dyrektor Oddziału ICF Opole, Coach ACC

Karolina Hudowicz  – Dyrektor Oddziału ICF Śląsk, Coach ACC

  • filmy –  Dawid Wawrzyniak, Coach PCCCEO PROCA & Right Path Polska, Tomasz Żak
  • tłumaczenia PL/EN – Agnieszka Klimek tłumaczka konferencyjna, Dorota Pilas-Wiśniewska tłumaczka konferencyjna/ tłumaczenie tekstów

Grupa marketingowa:

  • strategia, PR, grafika, marketing

Alicja Habiniak  – Specjalista ds. e-marketingu, Joanna Woińska – Specjalista ds. e-marketingu, Paweł Ziemba – Grafik, Projektant

Wiesław Grabowski – Z-ca Dyrektora Oddziału ICF Warszawa

Zuzanna Mazurek – Rzecznik Prasowy ICF Polska, Coach ACC

Hanna Caplewska – Członek Zarządu ICF Polska, Coach ACC

Grupa organizacyjna:

  • logistyka, aspekty prawne

Aleksandra Krupska – Asystentka Zarządu ICF Polska

Katarzyna Wojtaszyn – Coach ACC

Agnieszka Deja – Dyrektor Oddziału ICF Poznań, Coach ACC

 

Wszystkich zainteresowanych konferencją lub targami zapraszamy do skorzystania z formularza kontaktowego.

International Coach Federation Poland
Ul. Ursynowska 72
02-605 Warszawa

NIP: 5222811629
REGON: 140329208

konferencja@icf.org.pl

www.icf.org.pl